måndag 9 januari 2012

Fikamarathon inlett idag

Idag är det måndag och jag och minsta var lediga. Jag ska alltså vara hemma nu i 2 (!) månader innan bebisen tittar ut. Vi inledde ledigheten, jag och Freja med att fika hos bästa E i västertorp. Jag har ju som bekant körkort nu och kan frakta min stora kropp var helst jag vill! Känns verkligen fantastiskt att kunna tacka ja till spontana fikainbjudningar med orden, "visst, kommer om 30, sätter mig i bilen nu."

Tittade på kort då jag väntade Freja och kan konstatera att jag har en bra mycket större mage nu i vecka 34 än jag hade med henne. Tror det blir en stor bebis denna gång. Tittade vidare på bilder då Freja var ca 3 månader och jag såg så smal ut! Helt stört ju! 58 kg, platt mage och helt återställd! Hoppas verkligen att det blir lika enkelt denna gång. Vill bli snygg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar